Už dlouhou dobu je obchod např. s textilem, potravinami a nápoji konfrontován s důsledky vysoce konkurenčního prostředí. Každá firma chce získat co největší obchodní podíl nebo udržet ten stávající na velmi dynamickém globálním trhu.
Požadavky zákazníků rostou, nákupní zvyklosti kladou na obchodníky stále větší nároky a změny přicházejí stále častěji. Obchodníci musejí na tyto změny umět rychle reagovat a to vyžaduje jak flexibilní strukturu společnosti, tak i schopnost přicházet s inovacemi. To má za následek zkracující se životní cyklus výrobků. Podnikatelé musí v těchto odvětvích neustále čelit novým nárokům a výzvám, aby si udrželi svou pozici na trhu v prostředí klesajících tržních marží, hrozícího poklesu trhů a rostoucího množství předpisů a dalších požadavků.
Roste úloha informačních technologií a multimediální komunikace. Je třeba neustále sledovat nejnovější technologické trendy a komunikovat se zákazníky prostřednictvím moderních komunikačních kanálů.
My v TPA máme dlouhodobé zkušenosti s obchodními firmami a tímto sektorem. Pokud byste chtěli profitovat z našich zkušeností a know-how, stačí nás kontaktovat.