Oblast vedení účetnictví a daní ukládá podnikatelům tolik povinností, že je neodborník jen těžko může všechny obsáhnout. To všechno se navíc děje v prostředí neustále se měnících zákonů a předpisů. Věnujte se raději vašemu podnikání a starosti za účetnictví a daně přenechte nám. Našim klientům poskytujeme balíček služeb, který nabízí řešení vašich každodenních potřeb, to vše z jedné ruky, od jedné kontaktní osoby.
Balíček služeb je vždy ušitý na míru každému klientovi a může obsahovat například následující činnosti:
Vedení účetnictví
- kompletní zaúčtování dokladů
- vedení pokladních deníků
- vystavování faktur a účetních dokladů
- sestavení účetní závěrky
- příprava podkladů pro banky
- evidence pro účely zákona o DPH
- elektronická archivace a zabezpečení Vašich dat
- on-line náhledy a přístupy do účetnictví
- obsluha bankovních účtů a datové schránky,
Vedení mezd
- kompletní zpracování mezd a personální agendy
- pracovní smlouvy, přihlášky a odhlášky, pracovní řády,
- zastupovaní před institucemi sociálního a zdravotního pojištění jako např. zdravotní pojišťovny a OSSZ (PSSZ)
- poradenství v personální oblasti
Daňové poradenství
- zpracování daňových přiznání k dani z příjmů fyzických i právnických osob
- sestavení přiznání k DPH a k ostatním daním
- průběžné daňové poradenství dle Vašich potřeb
- zastupování před finančním úřadem
- sledování finanční situace Vaší firmy